آهنگ مورد علاقه ی من





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

پاییز سال بعد...

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من عاشق بارون و گیتارم

من روزها تا ظهر می خوابم

من هر شبو تا صبح بیدارم

دنیای ما اندازه ی هم نیست

من خیلی وقتا ساکتم سردم

وقتی که میرم تو خودم شاید...

پاییز سال بعد برگردم

دنیای ما اندازه ی هم نیست

می بوسمت اما نمی مونم

تو دایم از آینده می پرسی

من حال فردام هم نمی دونم

تو فکر یه آغوش محکم باش

آغوش این دیوونه محکم نیست

صد بارگفتم باز یادت رفت

دنیای ما اندازه ی هم نیست

دنیای مااا انداااازه ی هم نیست

.

.

.

.

.

با این آهنگ کلی گریه کردم...



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت19:35---4 مهر 1391
يه وقـتايي دلـت ميخـواد
يکـي از پشـت سر چشمـاتو بگيره و ازت بپـرسه :
اگه گفـتي من کـي ام ؟
تــو هـم دستاشو بگيري و بگـي:
هـر کـي هستـي بـمـون...


kiki
ساعت13:06---26 شهريور 1391
به به سلام علیکم تقبل الله رمزو دادم دیگه نه؟

kiki
ساعت16:03---25 شهريور 1391
سلام اره قشنگه سایه جونی
تو رمز میخای منم مامانمو میخااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااام.(به قول یه بنده خدایی چه ربطی داشت به رحلت امام خمینی؟؟من خودمم نمیدونم رمز خاستن تو چه ربطی به مامان خواستن من داره اوف گیج شدم)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 / 6 / 1391برچسب:,ساعت 2:21 بعد از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak